مسابقات «مدهامتان» چهارمحال‌وبختیاری وارد مرحله داوری شد
کد خبر: 4160918
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

مسابقات «مدهامتان» چهارمحال‌وبختیاری وارد مرحله داوری شد

داوری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در چهارمحال‌وبختیاری با حضور داوران برتر استانی برگزار شد.

مسابقات قرآنی مدهامتان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، امروز ۱۶ مردادماه در جریان آغاز فرایند داوری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در شهرکرد ویژه آقایان، اظهار کرد: امروز شاهد داوری آثار رسیده به دبیرخانه این دوره از مسابقات از سوی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان هستیم.

وی با ذکر اینکه داوری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» با حضور داوران برتر چهارمحال‌وبختیاری در حال انجام است، ادامه داد: در بخش آقایان، «محمدابراهیم حجت‌پناه»، «سیدعبدالله میراحمدی»، «مهدی خدیوی»، «غلامحسین فاتحی» آثار ارسالی اعضای کانون‌های مساجد استان در سامانه بچه‌های مسجد را در بخش‌های مختلف داوری می‌کنند.

مظاهری بیان کرد: امسال ۳۱۸ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کردند.

وی تصریح کرد: داوری آثار دریافت شده در بخش بانوان نیز به‌زودی با حضور چهار بانوی داور مسابقات قرآن کریم از استان برگزار و اسامی نفرات برگزیده استانی و راه‌یافتگان به مرحله کشوری اعلام خواهد شد. 

مدیر کانون‌های مساجد استان تأکید کرد: این افراد در رشته‌های آوایی شامل قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ، اذان، مکبری و نیز مفاهیم قرآن شرکت کرده اند. کودکان رده سنی زیر هفت سال، نوجوانان رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و جوانان در رده سنی ۱۷ تا ۳۰ سال از اعضای کانون‌های مساجد در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

یادآور می‌شود، شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در سال ۱۴۰۲ در دو بخش ویژه اعضا و بخش ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

سال گذشته و در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، حدود ۷۰۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری در بخش‌های مختلف این رویداد با ارسال آثار و به‌صورت مجازی شرکت کردند که شش متسابق به مرحله کشوری راه یافتند و در نهایت، «محمدصادق حیدری» مرتل ممتاز استان توانست به مقام سوم کشور در رشته قرائت ترتیل دست یابد.

انتهای پیام
captcha